Disclaimer
Bestellen
Op welke dagen kan ik bestellen?
Je kunt dag en nacht bestellen via onze webshop. Regionale bestellingen die voor 11.00 uur s'-middags zijn geplaatst kunnen nog dezelfde dag bezorgd worden.
Kan ik ook iets anders bestellen dan de producten op jullie website?
Ja hoor, dat kan zeker! Wanneer je jouw gewenste boeket of product niet kan vinden op onze website helpen we je graag persoonlijk verder. Op onze website vind je namelijk een collectie van onze best verkochte boeketten maar natuurlijk kunnen we zeker een boeket naar wens voor je maken!
Neem contact met ons op via 0412-475 097 of stuur een mailtje naar [email protected]. Dan bekijken we samen de mogelijkheden!
Ik wil mijn bestelling annuleren of wijzigen, hoe doe ik dat?
Bel ons zo snel mogelijk via 0412-475 097. Het is mogelijk om je bestelling te annuleren of aan te passen, maar het is belangrijk dat we dit op tijd weten. Wanneer er namelijk gekozen is voor same-day levering beginnen we hier direct na ontvangst aan.
Kan ik ook een grote bestelling plaatsen?
Dat kan zeker! In dit geval is het het handigst wanneer je even contact met ons opneemt via 0412-475 097 of mailt naar [email protected]. In principe is vrijwel alles bij ons mogelijk. Om zo goed mogelijk aan jouw wensen te voldoen bespreken we deze graag persoonlijk zodat we samen tot een goede oplossing komen!
Hoe betaal ik mijn bestelling?
Je betaalt jouw bestelling via iDeal, Maestro, Mastercard, Visa of V-Pay. Je hoeft iDeal niet aan te vragen. Iedereen die bankzaken via internet doet kan met iDeal betalen. iDeal is eenvoudig en veilig betalen via je eigen vertrouwde internetbankieren. Alle onlinebetalingen verlopen via een beveiligde SSL verbinding. De betalingsgegevens die je doorgeeft om de feitelijke betaling te verrichten, zijn volledig afgeschermd en kunnen niet door ons en anderen worden gelezen of anderszins worden achterhaald. Direct na je betaling krijgen wij de melding van de bank dat je bestelling betaald is en zal je bestelling worden verwerkt.
Is door omstandigheden de betaling niet gelukt dan kun je altijd nog het bedrag overmaken naar:
NL 04 INGB 000 903 44 31 t.n.v. DFM Bloemencentrale B.V. met vermelding van ORD en INV nummer. Stuur altijd een mail naar: [email protected] met je ORD of INV nummer en de vermelding dat je handmatig hebt overgemaakt. Wanneer je op rekening hebt aangevinkt kun je hetzelfde doen.
Bezorgen
Hoe snel kunnen jullie bezorgen?
Na ontvangst van je bestelling beginnen we direct aan de uitvoering hiervan. Heb je je boeket voor 11.00 uur besteld? Dan kunnen we deze wanneer het een regionale bezorging betreft dezelfde dag nog leveren!
Waar kan ik een bestelling laten bezorgen?
Rouwwerk bezorgen we alleen in onze eigen regio. Wil je zeker weten of jouw postcode eronder valt, check dan de postcodes bij "meest gestelde vragen" of "verzenden".
Ik wil mijn bestelling laten bezorgen bij iemand anders, kan dat?
Jazeker! Tijdens de bestelprocedure geef je eerst het factuuradres op, waarbij je dus je eigen gegevens opgeeft. Vervolgens kun je kiezen voor 'bezorgen op factuuradres' of bij de volgende stap een ander bezorgadres opgeven.
Wat gebeurt er als de ontvanger niet thuis is?
Wanneer de ontvanger niet thuis is proberen we eerst de bestelling bij de buren af te geven. Wanneer dit niet lukt wordt de bestelling weer mee terug genomen. De ontvanger krijgt een briefje in de bus met het huisnummer van de betreffende buren of met het verzoek contact met ons op te nemen. Wanneer dit diezelfde dag nog gebeurt proberen we de bestelling gewoon nogmaals te bezorgen op een moment dat voor de ontvanger goed uitkomt.
Kan ik ook op meerdere adressen laten bezorgen?
We kunnen zeker boeketten op meerdere adressen voor je bezorgen. Helaas is er geen optie op de website om in één keer meerdere adressen in te voeren. Daarom dien je via de website meerdere bestellingen te plaatsen. Wanneer je veel adressen hebt waarnaar je hetzelfde boeket wilt versturen, kan je altijd contact met ons opnemen. Vaak is het dan voor jou handiger om alle adressen en bijbehorende kaartjes in een mail naar ons te versturen. Bel ons op 0412-475 097 of mail naar [email protected] voor meer informatie!
Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?
Wanneer je bestelling in onze regio wordt geleverd wordt dit gedaan door dePostbode. Meer informatie over deze bezorgdienst is hier te vinden: https://www.depostbode.com/home.
Kan ik anoniem boeketten laten bezorgen?
Ja, dat kan! De door jou verstrekte gegevens worden niet aan de ontvanger doorgegeven. Tenzij je zelf gegevens als tekst voor op het eventuele kaartje doorgeeft. Je naam en adres worden nooit zonder jouw toestemming aan derden doorgegeven, ook niet aan de ontvanger van jouw bestelling!
Bezorgkosten
Wat zijn de bezorgkosten voor bezorgingen in jullie regio?
De bezorgkosten bedragen € 6,95.
Wat zijn de bezorgkosten voor landelijke bezorgingen?
Wij stoppen met landelijke bezorgingen door de verhoogde kosten. Landelijke bezorgingen worden doorgegeven aan onze collega's in het land.
Wat zijn de kosten als ik meerdere producten op 1 adres laat bezorgen?
Je betaald bezorgkosten per adres! Er zijn dus geen meerkosten voor het bezorgen van meerdere producten op één adres. Dit geldt natuurlijk alleen wanneer we de verschillende producten op dezelfde dag mogen leveren.
Diversen
Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja, per e-mail wordt jou direct na bestelling een bevestiging gestuurd.
Is mijn privacy gewaarborgd?
DFM Bloemen & Planten respecteert jouw privacy en zorgt ervoor dat al jouw persoonsgegevens vertrouwelijk worden behandeld. De aan ons verstrekte gegevens worden uitsluitend gebruikt om jouw bestelling uit te voeren. We zullen ze nimmer aan derden verstrekken of gebruiken voor marketingactiviteiten.
Zijn alle prijzen inclusief BTW?
Ja, alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.
Mijn vraag staat niet in deze lijst, wat nu?
We horen graag van je. Stuur een email naar [email protected] of bel naar 0412-475 097 en wij zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden. Waarschijnlijk kunnen wij je toch van dienst zijn!
Waar kan ik terecht met een klacht?
Uiteraard besteden wij de grootst mogelijk zorg aan jouw bestelling. Iedere klacht vinden wij er dus 1 teveel. Je kunt jouw klacht kenbaar maken door een bericht te sturen naar [email protected]. Wij stellen het op prijs als je zo, zo mogelijk, een foto bijvoegt. Uiteraard kun je ook telefonisch contact met ons opnemen. Je ontvangt binnen 24 uur (maandag tot en met zaterdag) een reactie van ons over de afhandeling van jouw klacht.