Veelgestelde Vragen


Bestellen

 

Op welke dagen kan ik bestellen?

 

Waar kan ik een bestelling laten bezorgen?

 

Bezorgen jullie ook in ziekenhuizen, hotels, campings en bij bedrijven en instellingen?

 

Kan ik ook iets anders bestellen dan de getoonde producten in de webwinkel?

 

Ik wil mijn bestelling annuleren of wijzigen, hoe doe ik dat?

 

Kan ik ook een grote bestelling plaatsen?

 

 

Bezorgen

Hoe snel kunnen jullie bezorgen?

 

Ik wil mijn bestelling laten bezorgen op een ander adres, kan dat?

 

Ik wil mijn bestelling bij mij thuis laten bezorgen. Kan dat?

 

Wat gebeurt er als de ontvanger niet thuis is?

 

Kan ik ook op meerdere adressen laten bezorgen?

 

Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?

 

Kan ik anoniem boeketten laten bezorgen?

 

Bezorgkosten

Wat zijn de bezorgkosten voor mijn bestelling?

 

Wat zijn de kosten als ik meerdere produkten op 1 adres laat bezorgen?

 

Betalen

Hoe betaal ik mijn bestelling?

 

Diversen

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

 

Is mijn privacy gewaarborgd?

 

Zijn alle prijzen inclusief BTW?

 

Mijn vraag staat niet in deze lijst, wat nu?

 

Ik ben op zoek naar een product, maar ik kan het niet vinden. Wat nu?

 

Waar kan ik terecht met een klacht?

 

Op welke dagen kan ik bestellen?
Je kunt dag en nacht bestellen via onze webshop. Bestellingen die voor 12.00 uur zijn gedaan kunnen nog dezelfde dag bezorgd worden.

 

Waar kan ik een bestelling laten bezorgen?
De bezorgkosten bedragen € 4,- voor: Oss, Berghem, Heesch, Geffen, Nistelrode en Teeffelen. Voor de volgende plaatsen bedragen de bezorgkosten € 5,75: Schaijk, Koolwijk, Loosbroek, Vorstenbosch, Zeeland, Demen, Dennenburg, Dieden, Deursen, Haren, Herpen, Lithoijen, Megen, Nuland, Oijen, Lith, Neerlangel, Neerloon, Overlangel, Ravenstein, Huisseling, Keent, Reek, Vinkel, Maren-Kessel, Heeswijk-Dinther, Boekel, Boerdonk, Kelkdonk, Eerde, Erp, Escharen, Grave, Mariaheide, Mill, Odiliapeel, Rosmalen, Sint Hubert, Uden, Veghel, Velp, Venhorst, Volkel en Zijtaart. Onze boeketten worden bezorgd door De postBode uit Oss. Rouwwerk wordt door onze eigen bezorgdienst weggebracht. Wil je een boeketje laten bezorgen buiten deze gebieden? Ook dat kan! We versturen de order dan via Euroflorist. Dit is een overkoepelende organisatie waar diverse bloemisten door heel Nederland bij zijn aangesloten. De bloemen worden vers bij een bloemist in de buurt van de bezorgbestemming gemaakt en via hen verstuurd. Tot 12 uur dezelfde dag, kunnen de orders ingevoerd en verstuurd worden. De bezorgkosten van Euroflorist bedragen € 5,75.

 

Bezorgen jullie ook in ziekenhuizen, hotels, campings en bij bedrijven en instellingen?
Zeker! We bezorgen op alle adressen in Oss, Berghem, Heesch, Geffen, Nistelrode, Teeffelen, Schaijk, Koolwijk, Loosbroek, Vorstenbosch, Zeeland, Demen, Dennenburg, Dieden, Deursen, Haren, Herpen, Lithoijen, Megen, Nuland, Oijen, Lith, Neerlangel, Neerloon, Overlangel, Ravenstein, Huisseling, Keent, Reek, Vinkel, Maren-Kessel, Heeswijk-Dinther, Boekel, Boerdonk, Kelkdonk, Eerde, Erp, Escharen, Grave, Mariaheide, Mill, Odiliapeel, Rosmalen, Sint Hubert, Uden, Veghel, Velp, Venhorst, Volkel en Zijtaart. Onze boeketten worden bezorgd door De postBode. Wil je een boeketje laten bezorgen buiten deze gebieden? Ook dat kan! We versturen de order dan via Euroflorist. Dit is een overkoepelende organisatie waar diverse bloemisten door heel Nederland bij zijn aangesloten. De bloemen worden vers bij een bloemist in de buurt van de bezorgbestemming gemaakt en via hen verstuurd. Tot 12 uur dezelfde dag, kunnen de orders ingevoerd en verstuurd worden. De kosten bedragen dan € 5,75 en het minimale orderbedrag is dan € 12,50

 

Kan ik ook iets anders bestellen dan de getoonde producten in de webwinkel?
Ja dat kan, maar alleen door contact op te nemen en een bestelling te plaatsen via DFM Bloemen & Planten. Je kunt dus geen andere producten via onze webshop bestellen.

 

Ik wil mijn bestelling annuleren of wijzigen kan dat??
Wij beginnen direct na de ontvangst van jouw bestelling (en onlinebetaling) aan de uitvoering. Jouw bestelling kan daarom niet meer geannuleerd of gewijzigd worden.

 

Kan ik ook een grote bestelling plaatsen?
Ja, in principe kan dat, maar om nog meer zorg aan jouw bestelling te kunnen besteden stellen wij het op prijs dat je dan eerst jouw wensen met ons bespreekt. We denken graag met je mee in de mogelijkheden, of het nu gaat om 10 bestellingen of om 1000.

 

Hoe snel kunnen jullie bezorgen?
Na ontvangst van je bestelling en onlinebetaling beginnen we direct aan de uitvoering van je bestelling. Heb je jouw boeket voor 12.00 uur besteld? Dan kunnen we deze nog dezelfde dag leveren.

 

Ik wil mijn bestelling laten bezorgen op een ander adres, kan dat?
Natuurlijk, tijdens de bestelprocedure kun je een ander bezorgadres opgeven. Bestel- en factuuradres mogen verschillen met het bezorgadres.

 

Ik wil mijn bestelling bij mij thuis laten bezorgen. Kan dat?
Natuurlijk je kunt als bezorgadres ook je eigen adres opgeven tijdens de bestelprocedure.

 

Wat gebeurt er als de ontvanger niet thuis is?
Als de ontvanger niet thuis is wordt de bestelling bij de buren afgegeven en krijgt de ontvanger een briefje in de bus. Lukt het niet om de bestelling bij de buren af te geven dan krijgt de ontvanger een briefje in de bus met het verzoek contact met de postBode op te nemen. Dit kan op werkdagen tot 21:00 uur.

 

Kan ik ook op meerdere adressen laten bezorgen?
Ja, dat kan, maar per adres dien je dan een bestelling te plaatsen.

 

Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?
Jouw bestelling wordt geleverd door de postBode uit Oss. Wil je een boeket laten bezorgen buiten onze bezorgingsgebied? Dan gebeurt dat in samenwerking met Euroflorist. Je bestelling is bij beide in goede handen.

 

Kan ik anoniem boeketten laten bezorgen?
Ja, dat kan. De door jou verstrekte gegevens worden niet aan de ontvanger doorgegeven, tenzij je die zelf aangeeft als tekst voor op het eventuele kaartje. Je naam en adres worden nooit aan derden doorgegeven, ook niet aan de ontvanger van jouw bestelling!

 

Wat zijn de bezorgkosten voor mijn bestelling?
Voor de volgende plaatsen bedragen de bezorgkosten € 5,75: Schaijk, Koolwijk, Loosbroek, Vorstenbosch, Zeeland, Demen, Dennenburg, Dieden, Deursen, Haren, Herpen, Lithoijen, Megen, Nuland, Oijen, Lith, Neerlangel, Neerloon, Overlangel, Ravenstein, Huisseling, Keent, Reek, Vinkel, Maren-Kessel, Heeswijk-Dinther, Boekel, Boerdonk, Kelkdonk, Eerde, Erp, Escharen, Grave, Mariaheide, Mill, Odiliapeel, Rosmalen, Sint Hubert, Uden, Veghel, Velp, Venhorst, Volkel en Zijtaart. Onze boeketten worden bezorgd door De postBode uit Oss. Rouwwerk wordt door onze eigen bezorgdienst weggebracht. Wil je een boeketje laten bezorgen buiten deze gebieden? Ook dat kan! We versturen de order dan via Euroflorist. Dit is een overkoepelende organisatie waar diverse bloemisten door heel Nederland bij zijn aangesloten. De bloemen worden vers bij een bloemist in de buurt van de bezorgbestemming gemaakt en via hen verstuurd. Tot 12 uur dezelfde dag, kunnen de orders ingevoerd en verstuurd worden. De bezorgkosten van Euroflorist bedragen € 5,75 (minimale orderbedrag € 12,50).

 

Wat zijn de kosten als ik meerdere producten op één adres laat bezorgen?
Wij rekenen per adres in Oss, Berghem, Heesch, Geffen, Nistelrode en Teeffelen € 4,-. Voor de volgende plaatsen bedragen de bezorgkosten € 5,75: Schaijk, Koolwijk, Loosbroek, Vorstenbosch, Zeeland, Demen, Dennenburg, Dieden, Deursen, Haren, Herpen, Lithoijen, Megen, Nuland, Oijen, Lith, Neerlangel, Neerloon, Overlangel, Ravenstein, Huisseling, Keent, Reek, Vinkel, Maren-Kessel, Heeswijk-Dinther, Boekel, Boerdonk, Kelkdonk, Eerde, Erp, Escharen, Grave, Mariaheide, Mill, Odiliapeel, Rosmalen, Sint Hubert, Uden, Veghel, Velp, Venhorst, Volkel en Zijtaart. Onze boeketten worden bezorgd door De postBode uit Oss. Via Euroflorist bedragen de bezorgkosten € 5,75 per adres. (bij Euroflorist is het minimumbestelbedrag € 12,50). Meerdere boeketten op hetzelfde adres uit dezelfde bestelling worden dus voor het eenmalige bedrag van € 4,- of € 5,75 bezorgd!

 

Hoe betaal ik mijn bestelling?
Je betaalt jouw bestelling via Ideal, Maestro, Mastercard, Visa of V-Pay. Je hoeft iDeal niet aan te vragen. Iedereen die bankzaken via internet doet kan met iDeal betalen. Ideal is eenvoudig en veilig betalen via je eigen vertrouwde internetbankieren. Alle onlinebetalingen verlopen via een beveiligde SSL verbinding. De betalingsgegevens die je doorgeeft om de feitelijke betaling te verrichten, zijn volledig afgeschermd en kunnen niet door ons en anderen worden gelezen of anderszins worden achterhaald. Direct na je betaling krijgen wij de melding van de bank dat je bestelling betaald is en zal je bestelling worden verwerkt.

 

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja, per e-mail wordt jou direct na bestelling een bevestiging gestuurd.

 

Is mijn privacy gewaarborgd?
DFM Bloemen & Planten respecteert jouw privacy en zorgt ervoor dat al jouw persoonsgegevens vertrouwelijk worden behandeld. De aan ons verstrekte gegevens worden uitsluitend gebruikt om jouw bestelling uit te voeren. We zullen ze nimmer aan derden verstrekken of gebruiken voor marketingactiviteiten.

 

Zijn alle prijzen inclusief BTW?
Ja, alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.

 

Mijn vraag staat niet in deze lijst, wat nu?
Neem contact met ons op. Stuur een email naar info@dfmbloemen-planten.nl of bel naar 0412-475097 (tussen 08.30 uur en 18.00 uur) en wij zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden. Waarschijnlijk kunnen wij je toch van dienst zijn.

 

Ik ben op zoek naar een product, maar ik kan het niet vinden. Wat nu?
Neem tussen 08.30 en 18.00 uur telefonisch contact met ons op via 0412-475097. Mogelijk staat hetgeen je zoekt niet in de webwinkel, maar kunnen wij jehiermee wel van dienst zijn. Ook kun je een bezoek brengen aan een van onze vestigingen. De openingstijden vind je op onze website onder vestigingen.

 

Waar kan ik terecht met een klacht?
Uiteraard besteden wij de grootst mogelijk zorg aan jouw bestelling. Iedere klacht vinden wij er dus 1 teveel. Je kunt jouw klacht kenbaar maken door een bericht te sturen naar info@dfmbloemen-planten.nl. Wij stellen het op prijs als je zo, zo mogelijk, een foto bijvoegt. Uiteraard kun je ook telefonisch contact met ons opnemen. Je ontvangt binnen 24 uur (maandag tot en met zaterdag) een reactie van ons over de afhandeling van jouw klacht.